مشاور و مترجم بازرگانی خارجی و امور بین الملل (تور لیدر تجاری) در اصفهان

مشاور وارد کنندگان و صادر کنندگان محترم برای ارسال و دریافت کالا های مورد نظرشان در اسرع وقت (تور لیدری سفر های خارجی) (اعتبار سنجی شرکت های خارجی) به بهترین شیوه ها تماس : 09130507002

مشاور و مترجم بازرگانی خارجی و امور بین الملل (تور لیدر تجاری) در اصفهان

مشاور وارد کنندگان و صادر کنندگان محترم برای ارسال و دریافت کالا های مورد نظرشان در اسرع وقت (تور لیدری سفر های خارجی) (اعتبار سنجی شرکت های خارجی) به بهترین شیوه ها تماس : 09130507002

مشاور و مترجم بازرگانی خارجی  و امور بین الملل (تور لیدر تجاری) در اصفهان

با سال ها تجربه در امور واردات و تامین کالا بر آن هستیم که با زبده ترین پرسنل و متخصص به امور بازرگانی خارجی خدمات مفید و جامعی را به بازرگانان و صنعت گران در زمینه امور بازرگانی بین الملل ارائه دهیم

در این راستا بخشی از خدمات مشاور به شرح ذیل است :

اخذ نمایندگی از شرکت های خارجی برای پخش کنندگان
اعتبار سنجی شرکت های خارجی از جمله در کشور هند و چین
مذاکرات و مکاتبات خرید های خارجی
اعزام مترجم همراه در سفر های خارجی شما
تور لیدر سفر های خارجی


۹ مطلب در مرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

آموزش نحوه واردات پوشاک از کشور ترکیه

محمد صدرا مجنون | شنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۵۳ ب.ظ

آموزش نحوه واردات از ترکیه



با سلام امروز می خواهیم در ارتباط با خرید پوشاک به صورت عمده و تکی از ترکیه صحبت کنیم . بنده اینجا فقط نظر افراد حرفه ای که در این کار سر رشته دارند را خدمتتون عرض می کنم :


اول از همه باید بدونبد که ترکیه نیازی به ویزا نداره و شما راحت می تونید به ترکیه از مرز هوائی و زمینی برید دوم از اون باید برنامه ریزی کنید که چه مقدار جنس می خواهید با خودتون بیارید . عمدتا تا حدود 35 کیلو جنس رایگان و نیاز به گمرکی نداره .


نکته : در نظر داشته باشید که در صورت خرید های اینترنتی از ترکیه اداره پست گمرکات را از شما اخذ خواهد کرد .


چه مدل لباسی از ترکیه بیارم ؟


لباسی که ارزش پوشیدن داشته باشه منظورم اینه که برند باشه و قیمتش صرفه و توجیح اقتصاذی داشته باشه . نه لباس های ترکی که تو بازار ایران با 50 60 هزار تومان میشه خرید


کدام شهر ترکیه مناسب خرید کردن ؟


تمام شهر های ترکیه بنا بر برندی که می خواهید مناسبه ولی اصولا افرادی که در این زمینه کار می کنند شهر ازمیر و منطقه عثمان را پیشنهاد می کنند


از فروشگاه ای لباس معروف ترکیه به شرح ذیل است :




ادامه دارد .....




  • محمد صدرا مجنون

مترجم سفر تجاری به دبی (مشاور بازرکانی خارجی)

محمد صدرا مجنون | شنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۱۳ ب.ظ
حمید مجنون با سال ها تجربه در زمینه امور بازرگانی و قرارداد های خارجی در اقصی نقاط دنیا و دبی آماده همراهی شما عزیزان در سفر های خارجی می باشد

مشخصات دبی

دبی یکی از هفت شهر در امارات متحده عربی است و شهر دبی پایتخت امارات متحده عربی است. این شهر در امارات متحده عربی با ابوظبی و سایر امارات عربی در سال 1971 تشکیل شده است. حاکم واقعی دبی، HRH محمد بن راشد المکتوم است.


دبی در سراسر جهان برای ساختمان های بلند و معماری فراوان، لوکس و عجیب و غریب و فرصت های شغلی عالی برای حرفه ای های خارجی شناخته شده است.


در این وبلاگ قصد داریم بیشتر شما را با دبی آشنا کنیم و ریسک ها و موقعیت های این کشور را بهتر بشناسیم


برای اطلاعات بیشتر با شماره : 09130507002 تماس حاصل فرمائید
  • محمد صدرا مجنون

مشاوره واردات سویا ، شکر ، ذرت از برزیل (مترجم برزیلی) شرکت برزیلی

محمد صدرا مجنون | سه شنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۷، ۰۹:۰۷ ق.ظ


واردات برزیل


واردات کشاورزی شرکت برزیلی

 

کشاورزی در برزیل یک صنعت مهم است، زیرا این کشور دارای منابع زیادی از منابع کشاورزی است. مهمترین محصولات آن در این حوزه قهوه، سویا، گندم، برنج، ذرت، نیشکر، کاکائو، مرکبات و گوشت گاو است .



مهمترین واردات برزیل به ایران از جمله :

1-قهوه،

2-

3-سویا

4-گوشت گاو

5-نیشکر

6-اتانول و جوجه های یخ زده است.

دو قسمت از برزیل اصل کشاورزی وجود دارد:

 

جنوب برزیل

 

این تقریبا نزدیک به دو سوم کشور است و دارای هوای نیمه مرطوب و یا متوسط ​​است.

 

خاک ها در اینجا بارور هستند و میزان بارندگی بالاتر اطمینان حاصل می شود که محصولات به خوبی آبیاری و تغذیه می شوند. علاوه بر منابع طبیعی جنوب برزیل، این منطقه همچنین در زمینه فن آوری پیشرفته تر کشاورزی و کشاورزان با تجربه فراوان قرار دارد. بنابراین، این منطقه اکثر دانه های کشور، محصولات صادراتی و دانه های روغنی تولید می کند.

 

شمال شرقی برزیل (از جمله برخی از حوضه آمازون)

این منطقه کشاورزی بسیار خشک و مجهزتر است. این امر اغلب به خشکسالی منجر می شود و به دلیل کم بودن بارندگی، زیرساخت ها، سرمایه ها و خاک های خوب وجود ندارد. این منطقه به طور عمده توسط کشاورزان معیشت (که از محصولات خود جان خود را از دست می دهند) اشغال می شود. با این حال، محصولات خاصی از این منطقه وجود دارد که برای صادرات ضروری هستند. مانند کاکائو، میوه های گرمسیری و محصولات جنگلی.

 

برزیل مرکزی، برای نسل ها، برای کشاورزی مناسب نبوده است. با این حال، این ناحیه تا حدی شناخته شده است، که در حال حاضر به طور گسترده ای برای کشاورزی مکانیکی استفاده می شود.

 

گستره وسیعی از این سرزمین هنوز توسعه نیافته است، که تنها در مرتع پرورش می یابد، اما دارای توانایی تولید کشاورزی عالی و صادرات محصولات کشاورزی است.

 

به دلیل کمبود جاده ها و زیرساخت های مهم دیگر، این منطقه زمانی بسیار جدا شده بود. این همه در دهه 1960 تغییر کرد، زمانی که برازیلیا تاسیس شد و سرزمین جدید کشور را ساخته بود. دامداری در این منطقه شروع شد و به نظر می رسید تنها نوع قابل قبولی از کشاورزی است، زیرا خاک کم کیفیت بوده و قادر به حفظ محصولات کشاورزی است. با این حال، کشف شد که سویا در این شرایط رشد می کند ، به ویژه با شیوه های در حال توسعه برای رشد این خشکسالی ها. امروزه تعدادی از محصولات در اینجا رشد می کنند.

 

وارد کنندگان محترم برای کسب اطلاع بیشتر از نحوه  واردات و شرایط و مجوزات مربوطه خواهشمند است با شماره تماس 09130507002 و یا 03132655045 تماس حاصل فرمایند .

  • محمد صدرا مجنون

مشاوره واردات قهوه و شکلات و سبزیجات از ارمنستان (10 قلم)

محمد صدرا مجنون | شنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۳۵ ب.ظ

کالا های وارداتی ارمنستان

جمهوری ارمنستان در غرب آسیا واقع شده است. در سال 2016، جمهوری ارمنستان به ارزش 1.8 میلیارد دلار کالا در سرتاسر جهان به فروش می رساند. این مقدار از سال 2009 به میزان 159.6 درصد افزایش یافته است، زمانی که رکود اقتصادی شدید و رشد اقتصادی 19.8 درصد از سال 2015 تا 2016 افزایش می یابد.

 

صادرات 10 کشور ارمنستان به ترتیب 84.7٪ کل ارزش حمل و نقل جهانی خود را به خود اختصاص داده است

 

سنگ معدن، سرباره، خاکستر: 400.5 میلیون دلار

سنگهای قیمتی، فلزات گرانبها: 336.8 میلیون دلار 

تنباکو، جایگزین های تولید شده: 210.6 میلیون دلار

نوشیدنی ها، ارواح، سرکه: 176.9 میلیون دلار 

آلومینیوم: 84.9 میلیون دلار

شکلات

سبزیجاتو قهوه

لباس، لوازم جانبی (بافندگی یا قلاب دوزی نشده): 74 میلیون دلار 

مس: 65.4 میلیون دلار 

سوخت های معدنی از جمله نفت: 65.4 میلیون دلار 

آهن، فولاد: 60.9 میلیون دلار 

سبزیجات: 28 میلیون دلار 

سبزیجات در میان 10 کشور برتر صادراتی ارمنستان، سریع ترین رشد را در سال 2009 به میزان 5،589 درصد افزایش دادند. در سال 2009، 7 درصد افزایش یافت. پیش از رشد قوی بین المللی، گوجه فرنگی صادر شد.

 

جایگاه دوم برای بهبود صادرات، تنباکو و جایگزین های تولید شده توسط 2،354٪ بود.

 

لباس و لوازم غیر آروماتیک و غیر بافته شده سومین سریعترین دستاورد ارزش را با 1278٪ افزایش داد.

 

صادرات 947 درصد از صادرات معدنی سوخت از جمله نفت، باعث افزایش چشمگیر درآمد حاصل از تولید برق و گازهای نفتی شد.

 

تنها رده کاهش در میان 10 صادرات ارمنستان، آهن و فولاد بود که به -34.8٪ کاهش یافت.

 

برای خرید و واردات از کشور ارمنستان با تور بازرگانی و تجارتی ما در ارمنستان همراه شوید :


شماره تماس 09130507002

  • محمد صدرا مجنون

مشاور خصوصی واردات برنج از اروگوئه

محمد صدرا مجنون | پنجشنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۷، ۰۴:۲۱ ب.ظ

واردات برنج از آمریکای جنوبی (اروگوئه)


اروگوئه در جنوب آمریکا قرار دارد، در حاشیه آرژانتین در غرب، برزیل در شمال و شمال شرقی، ریو دیالتا در جنوب و اقیانوس اطلس در شرق قرار دارد. قلمرو ملی آن 17.6 میلیون هکتار است که 17.5 میلیون هکتار زمین و آب باقی مانده است. تقریبا 95 درصد از زمین را می توان برای کشاورزی و دامداری و 4 میلیون هکتار برای محصولات کشاورزی استفاده کرد. با این حال، برای جلوگیری از تخریب خاک، چرخش بین مرتع و محصولات کشاورزی انجام می شود، به طوری که تنها 1.6 میلیون هکتار در هر زمان در دسترس است.

زمین اروگوئه عمدتا دشت ها با تپه های کم است؛ هیچ کوه بالا وجود ندارد در شمال غربی، تپه ها با دره و دشت مخلوط شده اند. بخش بزرگی از کشور شامل مرتع پروری و تمام قلمرو توسط یک شبکه گسترده آب از رودخانه های اروگوئه، لا پلاتا، مرین لاگنه و سیاه پوشیده شده است.


تولید برنج در اروگوئه بر اساس سیستم گسترده ای از چرخش با مراتع و یکپارچه سازی با تولید دام تولید می شود. این نیاز به سرمایه گذاری های بالا در ورودی ها، بذر گواهی، کار، ماشین آلات و زیرساخت ها، از جمله سیستم های آبیاری، ذخیره سازی، سیارات و جاده ها. با این حال، این کار همچنین باعث استخدام نه تنها در بخش تولید، بلکه در صنعت و تجارت می شود. برنج در جایگاه سوم خود، پس از گوشت گاو و پشم، در سهم خود در تولید ناخالص داخلی کشاورزی است.

برنج به طور عمده در شمال، شمال شرق و شرق به وسیله کوچک (کمتر از 200 هکتار)، متوسط ​​(200-500 هکتار) و تولید کنندگان بزرگ (بیش از 500 هکتار) رشد می کند و متوسط ​​مزرعه 300 هکتار بزرگتر در منطقه شرق و کوچکتر در شمال است. کشاورزان در حال رشد محصولات دیگر و همچنین برنج تمایل دارند که مزارع بزرگتر (به میزان 400 هکتار) داشته باشند.

سیستم تولید برنج در زیر زمین آبیاری می شود. مستقیم بذر و یا پخش و سپس با استفاده از پمپ و یا آبیاری بارندگی آب باران سیل. معمولا محصول برنج در مزرعه ای که باقیمانده یا با غذا حداقل 4 سال است رشد می کند. این چرخش به حفظ خاک کمک می کند و به ثبات اقتصادی کشاورزان کمک می کند.

زمین اروگوئه عمدتا دشت ها با تپه های کم است؛ هیچ کوه بالا وجود ندارد در شمال غربی، تپه ها با دره و دشت مخلوط شده اند. بخش بزرگی از کشور شامل مرتع پروری و تمام قلمرو توسط یک شبکه گسترده آب از رودخانه های اروگوئه، لا پلاتا، مرین لاگنه و سیاه پوشیده شده است.


برای اخذ مشاوره در ارتباط با واردات از کشور اروگوئه با شماره 09130507002 تماس حاصل فرمائید

  • محمد صدرا مجنون